יום שישי, 26 ביוני 2009

עיר השוק אוטבלו

במרחק נסיעה של 3 שעות מהבירה קיטו נמצאת העיר אוטבלו... עיר שבסוף השבוע משנה צורה לגמרי והופכת לשוק אחד גדול.אנחנו הגענו לאוטבלו במטרה להישאר שם 3 לילות, וככה למצוא את האיזון המתאים בין המנוחה לשופינג... גילינו גם שבמקרה הגענו לתחילת פסטיבל בשם אינטיריימי שחוגגים בדיוק ביום היפוך הקיץ, אז בכלל הסתדר טוב.השתקענו בהוסטל נחמד שקיבלנו המלצה עליו, עם מנהל נחמד בשם רוברטו, ונוף יפה של כל העיירה.

יום למחרת התעוררנו ישר אל החגיגה, התחלנו בשוק החיות שפעיל בעיקר בבוקר. תרנגולות, ברווזים, כלבים (למחמד, לא לאוכל!), ועוד... שקלנו לקנות שרקן שמנמן ולהציל אותו מהלהבות, אבל ויתרנו בסוף.משם פשוט הלכנו לאיבוד כמעט ליום שלם ברחובות מלאי דוכנים. לא הכי זול, אבל דברים ממש יפים.

באחד מהבקרים היה לנו חשק לאכול בננה, אז עצרנו בחנות ירקות ושאלנו כמה עולה אשכול בננות קטן, לאחר ששילמנו את החמישים סנט המבוקשים, באנו ללכת עם אשכול הבננות שלנו כשהמוכרת צועקת לנו "לא, לא!" כששאלנו מה הבעיה היא אמרה ש 50 סנט זה עבור כל (!) הבננות שבקערה, מה שאומר עוד אשכול בננות ענק! המומים מהבורות שלנו במחירים המקומיים, ובזכייה שלנו באשכול בננות ענק יצאנו מהחנות בעודנו חושבים איזו ארוחת ערב אפשר להכין על בסיס בננות...

ביום האחרון שלנו בעיירה, נסענו למכתש שבתוכו יש אגם ובמרכז האגם אי קטן. עלינו לתצפית קטנה להנות מהנוף היפה.
בדרך חזרה נתקלנו בכמה מהתהלוכות של האינטיריימי שהתקיימו באגם...

כשחזרנו לעיירה גם שם התחילו חגיגות האינטיריימי ואפשר היה לראות זאת בתהלוכות רחוב של שירים וריקודים